25 septembrie 2010

Let's Do It, Romania!

Ultimul autobuz cu voluntari a plecat la ora 10:30!


Am inceput la ora 9 cand in Piata Avram Iancu ne asteptau o masa de oameni nerabdatori sa inceapa curatenia. Am inceput inscrierea voluntarilor, am inceput distriuirea sacilor si manusilor voluntarilor. Le-am dat stickere pentru saci cu materiale reciclabile si i-am instruit sa aiba foarte mare grija in ceea ce priveste siguranta proprie si a colegiilor de echipa. Cateva din liceele aradene si-au adus elevii lor, voluntari inraiti, astazi fiind sambata nefiind zi de scoala apreciem efortul acestora. :D (Colegiul National "Elena Ghiba Birta", Colegiul Tehnic de Constructii si Protectia Mediului, Colegiul National "Moise Nicoara", Colegiul Economic, Liceul pedagogic "Dimitrie Tichindeal", Liceul Baptist "Alexa Popovici", Liceul de arta "Sabin Dragoi"). Scolile generale Nr.22 si 3 au fost si si ei impreuna cu cei mai mici la actiunea de astazi, acestia curatand zone apropiate de municipiu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu