15 aprilie 2010

What's the blue, that's so blue it is almost black?

 

Ai spus, ai facut
Ai zis, ai facut
Nu vrei nu zi
N-ai chef, nu fi
Nu vrei, spune
Nu-ti place, spune
Nu ascunde nimic in lume
Fara mine, doar fapte bune


Nu imi place cand cineva de dragul politetii sau doar din reflex, cand ii rogi ceva sau le propui ceva, spun da. Daca am sunat si am vorbit cu tine si mi-ai spus ca ne vedem, nu vreau sa stau 4 ore pana cand te sun eu si te intreb ce faci... ca sa imi spui ca iti pare rau, dar nu mai ne putem vedea astazi. Cand te intreb ceva, are un scop, pentru ca de obicei tin la parerea ta. Cand te sun in fiecare zi, inseamna ca ma intereseaza cum te simti, inseamna ca ma gandesc ca iti provoaca liniste stiind ca cuiva ii pasa de tine.
Mult timp am asteptat dupa altii, asteptam sa confirme ceea ce eu asteptam, ce imi doream, am dat sanse peste sanse si oportunitati peste oportunitati, am lasat lucruri foarte importante pentru mine pe hold, asteptand raspunsul altora, poate si al tau, nu imi place cand eviti un raspuns clar, eu nu ma supar, nu o sa imi placa cel mai probabil, dar sunt in stare de a ma gandi serios ce vreau de la tine si sa te pastrez ca cel mai de pret prieten al meu. Pentru ca ai fost sincer si nu m-ai tinut in minciuna...sau sinonimul "asteptare".  
Daca  intr-o zi iti vei da seama ca persoana mea chiar iti lipseste, ori chiar conteaza, suna-ma, scrie-mi, vino la usa mea si te primesc in casa, pentru ca mie imi vei lipsi intodeauna, de aceea va numesc prieteni.
V-am cautat, v-am sunat, v-am scris, acum e randul vostru, intelegeti ce va spun si nu va ganditi la altceva decat ceea ce va zic. Take me as I am, and you will see you gained something very valuable. Si pentru numele divinitatii... vreau sa stiu ce gandesti, vreaus a stiu ce ai vrea sa faci, sa canti, sa iubesti ori sa privesti.
Ai numarul meu, imi cunosti fata, stii unde stau, ai adresa mea, ai telefon, ai mail, ai picioare...arata-mi ca ai si suflet...
 

1 comentarii:

kid4ever spunea...

blue..it's not black..sometimes maybe I see it like that..but..blue just remains blue ;) love the songs

Trimiteți un comentariu