29 aprilie 2010

Unspeakable

Pasii tai se aud pe piatra scarilor ce urca in casa. Incet, incet usa se deschide lasand inautru o lumina atat de murdara, de la un bec undeva deasupra treptelor. Intrii incet si usor ti se aude rasuflarea. Usa se inchide in urma ta si te descalti, asezandu-ti pantofii undeva langa un bonsai, ce tu l-ai ingrijit intr-un vas micut de portelan. Cu o usurinta fantomatica treci prin casa parca plutind, iti lasi ceasul undeva pe noptiera langa cheile noastre si iti scoti toate bijuterile; mai putin inelul ce-ti l-am oferit nu demult; undeva in colt vezi cum lumina lunii arunca o lumina stranie, albastra pe copertile unei cartii ascunse sub un plic cu monograma, in coltul gurii apare un zambet fragil.
Indreptandu-te spre capatul canapelei unde trantit pe o latura am adormit asteptandu-te vi si ma saruti cu grija sa nu ma trezesti, cu o mana ridici o patura aflata pe un scaun aproape si o arunci peste trupul meu infrigurat cu cealalta impingi fereastra, stiind ca nu suport casa cu toate geamurile inchise, te asezi langa mine si tragi foarte incet patura peste amandoi asteptand trezirea mea.
Brusc simt caldura ta si ma cuibaresc in bratele tale, ma trezesc intrebandu-te:
"-Am stiut ca o sa te intorci."
"-De unde stiai?"
"-Nu stiu, doar asa simteam."
"-Imi pare rau, nu stiu ce imi venii..."
"-Esti iertata! Nu iti fa griji. Ma gandisem, cat de frumos e orasul si eram sigur ca intr-o zi nu vei mai venii"
"- Sa speram ca asta nu se va intampla niciodata"
"-Nu stiu, viitorul tau e in mainile tale, eu doar pot sa iti fiu companion de drum"
In momentele de tacere ce au urmat, te-am vazut luandu-ma de mana si cum mergeai inaintea mea spre camera noastra.
"- Daca mor, stii ce trebuie sa faci, nu?"
"- Hai adormi, nu ma supara!"
"- Nu pot pana nu sunt sigur!"
"- Nu iti fa griji, stiu, Lacrimosa..."
"- Iti multumesc. Te iubesc!"
Asternuturile erau atat de reci, dar deja nu mai aveam putere. Ultimul meu gand, de fapt ultimele tale vorbe, mi-au ramas intiparite si in vis...
"Asa cum ne place noua..."

1 comentarii:

kid4ever spunea...

foarte frumos :)

Trimiteți un comentariu