8 aprilie 2010

Provocari si consideratii tarzii

Raspund provocarii lansate de Ralu. Problema este urmatoarea: nu stiu ce raspuns sa dau. 
Avand in vedere ca nu ma simt prea fericit momentan, nu imi ofera nici o idee la ceea ce ar putea sa ma faca fericit. Poate daca as merge undeva pentru o perioada de timp, poate daca as incepe sa fac ceea ce cred eu ca imi place, poate daca as avea suficient curaj incat sa sa le intreb pe fetele care imi plac daca vor sa iasa cu mine, poate daca m-as apuca de un hobby, poate daca mi-as schimba jobul...
Sunt foarte multe lucruri pe care le-as putea face dar care mi-ar schimba viata. Nu neaparat in bine. Nu stiu de ce si nici nu ma pot gandii la motivul la care de o vreme incoace parca nu ma ma pot bucura de faptul ca am prietenii uimitori, ca imi pot vedea familia,  ca sunt sanatos si multe altele. 
Bucuria, ma rog rasestele de care ma bucur 'now and then' parca nu imi mai ajung sa imi bucure si sufletul. Nu am mai ras cu lacrimi de foarte mult timp. Nu stiu ce m-ar face acum fericit.
Ii multumesc Ralucai pentru provocare si singurul lucru pe care vreau sa il spun e sa nu se dea batuta. Reanalizeaza tot ceea ce ai facut pana acum dar din perspectiva ta vreo acum cinci ani. Din perspectiva unui outsider. Is there luck to be found somewhere else?
Eu incerc sa fiu mai deschis, mai sincer si mai 'outspoken' cu privire la ceea ce gandesc, dar vad destul de multe ori ca aceste lucruri nu se regasesc in ceea ce m-ar face fericit. 
Eu intotdeauna am savurat micile si simplele bucurii ale vietii, de multe ori acele mici bucurii care ma faceau sa ma simt linistit le pareau altora, ceva cu totul straniu... Nu ma intereseaza de ce si cum, aceste mici bucurii au fost intodeauna egoiste. Eu nu ma voi bucura cu adevarat de ceva ce face pe altul fericit, tocmai pentru ca nu ma face pe mine, nu se rasfrange asupra mea. 
Daca prietenul meu cel mai bun vine si imi spune ca se insoara evident voi fi bucuros asta pentru ca acest lucru devine pentru mine o simpla bucurie a vietii pentru mine. Este total ipocrit a spune cuiva ca bucuriile sale sunt total ne-egoiste. Asta ar insemna sa sa iti fie sete si sa spui celui care bea apa, ca nu vrei si tu.
Imi este cald si nu imi place, mie imi place cand ma plimb pe mal si adie o briza racoroasa; fericit ma face cand am cu cine sa impartasesc acel sentiment de stare de bine. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu