21 martie 2010

POEM...

ce sa spun...
sunt asemeni unui fir de praf
sunt izolat intr-o fundatura a lumii mele
singur
parasit de toti si toate
exist pe aceasta lume
dar sunt ignorat
uitat
nedorit
urit de toti si toate membrele le simt reci si grele asemeni unor
bucati de plumb. reci si grele
ma afunda spre centrul incolor al non-fiintei universale
cel mai nedorit loc de toti si toate. ignoranta lumii se pravale asupra-mi
asemeni unei avalanse fierbinti
de lava inspumata mirosind a
putregai. putregaiul iad-ului dintii-mi scrasnesc huruind ca pietrele
ce cad in cea mai adanca prapastie
oaselele-mi trosnesc
asemeni unor trunchiuri de copaci
luati de ape negre si urate carnea mi se desprinde in fasii
de pe trup scartaind ca si
o gheara ruginita pe un
perete de diamant asurzind
linistea eterna a lumii mele imi adun ultimile puteri si te strig
ecoul imi razbate in suflet si
imi distruge speranta
speranta ca ma vei scoate de aici
dar nu...
nu... sunt pierdut. cea mai pretioasa
parte a fiintei mele moare
se lasa pe mainile tale
imi las ... ce?
ce las? imi las sufletul
in mainile tale...
ma rog creatorului
sa-mi lase sufletul
sa devina o lacrima ca sa-ti
pot curge din ochi
sa-ti pot
proteja fereastra sufletului
de acel fir de praf
sa fiu o lacrima ca sa poata fi revarsat
pe obraji tai ca sa ii pot
saruta
sa ajunga sufletul meu
ca a ta lacrima pe
buzele tale sa
te pot saruta
pentru ultima si
singura
data. adio...
Te iubesc...
Adio.


O fata cu suflet bun sau o fata "buna... la un blog ca si acesta poti obtine mai mult de 1000 de raspunsuri, dar raspunsul este intotdeauna invariabil. o categorie de baieti vor fetele serafice cu aspect de inger si suflet la fel, altii vor femeile fatale, vor motive ca sa fie laudati si ei "ce gagica si-au tras", (fara sa isi dea seama), altii spun ca subiectul nu se discuta. categoria celor care vor un suflet frumos, indiferent de aspect contine foarte putine persoane incat ca si in fizica este"un punct neglijabil".
o opinie personala este o fata eleganta, finutza si inteligenta. inca nu am intalnit o fata care sa ma bage in buzunar. doar cum spunea cineva mai devreme "curve" .
Toata lumea trebuie sa recunoasca ca isi doreste o femeie perfecta....din pacate o femeie care nu exista (nu ca ar exista barbati:)) femeia perfecta pentru foarte multi ar fi cea cu un corp superb, sa se mataie tot timpul pe langa barbat si sa il venereze ca si cum ar fi singurul de pe pamant, desteapta atat ca sa stie sa manance bea, doarma, respire, parfumeze, machieze s.a.m.d in domeniul frumusetii. sa nu faca riduri niciodata si sa nu se ingrase mi mult de 50 de kg.
dar totusi sunt altii care vor alaturi o mamica, altii vor o artista, alti vor o muza.
eu vreau o fata frumoasa dar nu decupata din pictorialele fhm sau playboy, frumoasa cu frumusetea ei. o frumusete serafica de inger care i-se pare atragatoare unui numar mic de persoane. o fata frumoasa in gratia ei, in miscare, in mana care o ridica cate soare, in pasul cu care stabate iarba verde din parcul plin cu flori, o frumusete a trupului si a sufletului deopotriva. gleznele ei dezgolite vor fi mai valoroase pentru mine decat orice pictura celebra, gatul ei delicat si alb nu ar putea fi atins de nimeni pentru a nu-i strica puritatea. zambetul de inger ar raspandi voiosie si bucurie in intreaga lume. dansul ei de nimfa ar trezi la viata orice inima amortita de suferinta si amagire. dar toate astea ar fi posibile daca ar fi indragostita... de cine trebuie si cine ii ofera tot, cineva loial si iubitor.
eu am gasit-o dar... poate teama de a fi parasita a impins-o la renegarea relatiei. a ales suferinta insasi provocata de ea. crede ca eu am mintit. crede ca tot ceea ce am zis am spus-o s ii aduc ei zambetul pe buze.
nu scriu asta ca sa impresionez absolut pe nimeni, dar acum mi-am readus aminte

p.s inca un la multi ani!

5 comentarii:

Gee spunea...

Ah, cat de bine ai descris'o. mi'am imaginat'o. stiu despre cine scrii?

I.M. Galle spunea...

nu stiu sigur de cine stii. dak te referi la copila de aceiasi varsta cu tine atunci nu.

Gee spunea...

sa integ ca m'ai facut copila, mihai?

I.M. Galle spunea...

:))...
poti sa o iei cum doresti tu...
:P

kid4ever spunea...

frumos :)

Trimiteți un comentariu