9 februarie 2010

New Age

Pe la americani parca circula ideea de fiecare om trece prin anumite faze pe tot parcursul vieții sale. Într-o anumita măsură sunt de acord. Dar, nu acesta e scopul postării.
Gândindu-ma acum câteva zile, foarte intens, la o melodie care sa nu o fi ascultat de mult, dar care dacă o ascult sa ma poată binedispune, am dat peste "Summer Wine". Melodia cantata inițial de Lee Hazelwood și Nancy Sinatra, dar care in interpretarea mai noua a Nataliei Avelon și a lui Ville Valo parca suna mai bine.
 
Ascultând melodia mi-am dat seama ca de fapt, nu pentru binedispunere cautam melodia, ci pentru mesaj. Ma simțisem foarte bine in pielea mea in ziua respectiva si cautam ceva mai presus de mine care sa îmi dea plus de avânt. Nu știu cu siguranță, dacă melodia este fericit aleasa, dar nici nu constituie principala mea îngrijorare. 
 Citind postul zici: "Bine, bine - dar ce-i cu introducerea aceia. Nu are absolut nici o legătură." Pai, cam are. Are deoarece când ma gândisem la melodie aveam in minte toate trupele care mai au câteva melodii bune. HIM a constituit pentru mine o mini"faza" tipic americăneasca. Pe vremea când încă jucam teatru, iar toți colegii mei erau "rock-eri". Astăzi ascult asta:





Noi suntem aceia din mijlocul focului, căci fără noi focul nu ar avea culoare, căldura și nici măcar lumină! Pentru că lumea a început prin noi și prin noi se va săvârși. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu