17 august 2009

O nouă zi, o noua experiență


Deja de foarte multă vreme m-am implicat în fel de fel de acțiuni. Unele au lasat o impresie mai puternică decât altele iar altele mai...ehem... puțin sa zicem. De un an, un an si putin am avut ocazia sa cunosc persoane care si-au pus amprenta asupra mea, una din ele chiar foarte pregnant și cu foarte mult bun simț, fapt pentru care îi mulțumesc, în ziua de astazi rarisim gasiți așa ceva... Un prieten pe bune.

Dar nu acesta e scopul postării, ci unul cu totul altul. Acum voi fac puțină publicitate, știu că mulții dintre voi la TV schimbați canalul cand apare publicitatea, asta daca mai știți cum arată TV-ul, că deja mulții îl redescoperă în anul 2009 si rămân uimiți de ce gasesc. :)) Glumesc... Dar știu deasemenea ca sunteți și mai mulți cărora vă place atat de tare publicitatea încât vă uitați hipnotizați la apropotv sau așteptați cu o nerabdare usturătoare NDP-ul...

Publicitatea mea se referă la o asociație nou-nouță, da știu multi spuneți, da bine o grămadă de asociații și fundații și etc..., dar eu promit că această asociație nu este încă o ciupercă de pe grămada de frunze din pădure, nu, nu; Asociația ProgressON, căci așa îi zice, se ocupă serios de treburile sale și pune umărul și chiar și mai mult la dezvoltarea unor persoane ca tine sau a comunității tale. Suntem, căci și eu sunt fermecat, tineri, dornici și capabili de mult, o grămadă de idei, uncoș plin cu creativitate și așa, să zicem o debara plină cu determinare. Nu facem pagini web cu stiluri elegante și pline de poze cu tot aceiași 3-4 oameni peste tot. Nu, nu... noi facem un blog, unde spunem povești, stăm în jurul focului numit ”PC” sau ”Notebook” după caz și depănam experiențe. pățanii și alte, multe, multe...ăăă, hmm mi-am pierdut șirul....:))

Ei așa senil nu sunt, ProgressON a luat ființă din dorința a două persoane foarte experimentate în domeniul ONG-urilor de tineret și a programelor orientate către tineret a Comisiei Europene...acronimele deja celebre în limba lui Shakespeare - YiA și EVS- care traduse în română sunt -Tineret în Acțiune și Serviciul European de Voluntariat... Deci cu două persoane care știu atat de mult era și imposibil să nu reușească să mă atragă... În consecință, ca un semn de recunoștință încerc să împart ”bunătățile” de Asociație și de fondatori și vouă....

Sus, sus, sus acolo în dreapta aveți linkul de blogul nou-născut... care încă se dezvoltă, deci vă rog să fiți Zen :)) cât și a Asociației prietene nouă, Asociația People despre care vă voi scrie în zilele următoare...

Noapte senină și fiți plini de curiozitate...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu