11 octombrie 2008

SR: Ep.2

Eram prins într-o grămadă de lucruri şi aveam ceva foarte important de rezolvat. Proaspăt absolvent de de liceu cu diplomă de bacalaureat eram optimist că lumea s-a schimbat de ultima oară cînd am avut-o de înfruntat şi în consecinţă am fost foarte optimist când am început să îmi caut de lucru, că doar nu sunt un parazit care trăieşte toată viaţa pe spatele părinţilor.

Plin de optimism cum spuneam, am început să îmi creez CV-ul atît de important. Şi ceea ce mi-se părea a fi o corvoadă la început am realizat că nu e de fapt aşa de greu. Problema e că nu insinuam deloc cît de greu îmi va fi după aceea. Se zice că în căutare de oameni se află tot timpul companiile mari. Mi-am propus să încerc. Am trimis CV-ul. Deocamdată nimic, nu e nici o problemă am răbdare şi nici nu mă pot aştepta că dintr-e toţi cei care aplică eu voi fi selectat mai ales că nu e domeniul meu. 

Dar nu asta e problema. Dat find faptul că meseria mea are treabă cu statul, am zis să merg să mă angajez la stat. Aici intrvine nesimţirea care mă revoltă. Am fost la două mari administraţii naţionale care mai tot timpul se plânge că duce lipsă de oameni. Ei bine la faţa locului situaţia e total alta, doar se ştie că socoteala de acasă nu se potriveşte cu cea din târg. La una din aceste administraţii nu au nevoie decât de persone cu studii superioare..."...nu contează de care, să fie doar...", eu când am auzit asta am rămas stupefiat. Totuşi meseria asta nu e chiar aşa uşor de prins din zbor... "Te joci" cu resurse de apă zic eu foarte importante... Dar asta e ţara în care trăim. Nu pot pune că lucrurile astea nu se întamplă şi altundeva pentru că nu am de unde să ştiu. 

A doua mea opţiune, la altă administraţie a fost deasemenea inăbuşită din faşă. Aici doar un raspuns sec la o întrebare foarte de bun simţ. "Faceţi angajări?" -"La primăvară!"

Probabil trăiesc într-o lume fantezistă unde, chiar cred că ce ar trebui să se întâmple se va întâmpla. Mai vedem mai încolo...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu